Olen nykyään melkoisen epäaktiivinen sivujen tai edes blogin päivittäjä, taas on kirjoittelu unohtunut. Toisaalta enpä nyt ole ollut viikkoon kotonakaan, joten eipä olisi ollut asiaakaan.

Tänään saavuin kotiin takaisin ja kotona odotti loukkaantunut pienikoira, joka leppyi nopeasti, kun tuliaisiksi raahasin pari pehmorottaa. Uudet lelut kun ovat niiin ihania ja kivoja.

Mitään asiaa ei ole, mutta elossa ollaan ja yritän aktivoitua ja saada meidän asioita vähän ylös.. Joskus tässä.. Trimmatakin pitäisi, ei tuota koiraa kestä katsella, mutkun ei mua huvita, ei ois vapaaehtoisia?

Mut hei, näin söpö Illi on uusien rottiensa kanssa